BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Grostal Agnieszka (Salents)
Title
O krok przed klientem : jakich sprzedawców potrzebuje firma, by wyróżnić się wśród konkurencji?
Source
Personel i Zarządzanie, 2017, nr 7, s. 84-88
Keyword
Zawód sprzedawcy, Charakterystyka sprzedawcy, Klient
Profession of a seller, Salesman characteristics, Customer
Abstract
Klient 3.0 spędza sen z powiek niejednemu dyrektorowi sprzedaży branży B2B. Doskonale poinformowany, nieustannie on-line i oczekujący spersonalizowanej oferty. Jak temu sprostać? Zatrudnić sprzedawców 3.0, czyli właściwie kogo? (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1641-0793
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu