BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Kłobukowska Katarzyna (GROW Szkolenia Coaching Doradztwo HR)
Title
Etykiety nigdy dość : savoir-vivre w pracy menedżera
Source
Personel i Zarządzanie, 2017, nr 8, s. 42-45
Keyword
Menedżer, Etyka biznesu
Manager, Business ethics
Abstract
Współczesna etykieta biznesowa to coś więcej niż tylko umiejętność powiedzenia we właściwym momencie "proszę" i "dziękuję", czy też świadomość tego, kto powinien pierwszy wyciągnąć dłoń podczas powitania. U podstaw etykiety leży, co prawda, zasada precedencji, która decyduje o pierwszeństwie w kontaktach biznesowych, jednak równie ważne jest okazywanie szacunku innym. Mówi się, że ludziom łatwiej jest zapomnieć o tym, co im zrobiliśmy, niż o tym, jak czuli się w naszej obecności. Warto więc zadbać, by czuli się z nami dobrze. (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1641-0793
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu