BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Tarnawska Martyna (Socjomania)
Title
Zero presji, czyli Snapchat
Source
Marketing w Praktyce, 2015, nr 7, s. 9-12
Keyword
Aplikacje internetowe, Aplikacje mobilne, Media społecznościowe, Kampanie reklamowe, Reklama w mass mediach, Urządzenia przenośne (PDA), Nowe technologie, Narzędzia marketingu bezpośredniego, Handel elektroniczny
Internet application, Mobile applications, Social media, Advertising campaign, Advertising in mass media, Mobile devices, High-tech, Direct marketing tools, e-commerce
Country
Polska, Świat
Poland, World
Abstract
Żyjemy w czasach rozproszonej uwagi - z każdej strony atakowani jesteśmy reklamowymi sloganami lub atrakcyjnymi ofertami. Często więc poddajemy się rozdrażnieniu i dekoncentracji w medialnym chaosie. Jak wskazuje coraz więcej statystyk, marketerzy powinni rozważyć użycie Snapchata, aplikacji kontrowersyjnej, lecz niezwykle efektywnej wśród najmłodszego pokolenia. Zaletą Snapchata jest jego naturalność i prostota, ma on charakter niemal osobisty i intymny, co powinni umiejętnie wykorzystać marketerzy dla zaistnienia swoich firm. (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu