BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Szymczak Roman
Title
Jak pokazano figę dyktatorskiej marce
Source
Marketing w Praktyce, 2015, nr 7, s. 16-18
Keyword
Browarnictwo, Wizerunek marki, Budowanie marki, Marka produktu, Konkurencja efektywna, Instrumenty konkurencji, Strategia marki, Strategia cen, Rynek piwa, Sieci handlowe
Brewing industry, Brand image, Brand building, Product brand, Effective competition, Instruments of competition, Brand strategy, Pricing strategies, Beer market, Chain stores
Country
Polska
Poland
Abstract
Opisany w artykule przypadek według intencji autora powstał niejako ku przestrodze niektórych producentów. Jedna z sieci handlowych zdecydowała się bowiem na wycofanie ze sprzedaży doskonałych, markowych wyrobów piwnych wskutek wyczerpania się możliwości negocjacyjnych i kompromisowego porozumienia. Tym samym w to miejsce weszły inne marki, które mając skuteczną strategię zarządzania cenami, zajęły miejsce owego znanego producenta złotego trunku. Świadczy to o tym, iż nawet renomowane firmy stale uważać muszą na swój wizerunek aby nie ustąpić miejsca konkurencji. (abstrakt autora)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu