BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Jabłoński Artur (Events & Communication)
Title
111 słów na stronie
Source
Marketing w Praktyce, 2015, nr 7, s. 22-23
Keyword
Serwisy społecznościowe, Serwis internetowy, Percepcja produktu, Tworzenie witryn internetowych, Reklama w internecie, Projektowanie witryn WWW, Psychologia komunikowania, Psychologia postrzegania
Social networking, Website, Product perception, Creating websites, Internet advertising, Design of Web sites, Communicate psychology, Psychology of perception
Country
Świat, Polska
World, Poland
Abstract
Badania eyetrackingowe pozwalają odpowiedzieć na pytanie, w jaki sposób internauci czytają strony www w sieci i jaka jest ich percepcja zawartych tam treści. Zgodnie bowiem z wynikami Jacoba Nielsena, przeciętny użytkownik internetu przyswaja zaledwie 20% informacji. Bezwzględnie powinno się to przekładać na formę, ściśle określoną liczbę znaków i elementów oraz konstrukcję śródtytułów w proponowanych zapisach i obrazach reklamowych. (abstrakt autora)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu