BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Gołub Adam (VideoMill)
Title
Każdemu jego własny film
Source
Marketing w Praktyce, 2015, nr 7, s. 39-41
Keyword
Personalizacja, Psychologia osobowości, Budowanie lojalności klienta, Techniki reklamy, Rynek reklamy, Marketing doświadczeń, Zarządzanie doświadczeniem klienta, Kampanie reklamowe
Personalization, Personality psychology, Cultivation customer loyalty, Advertising technique, Advertising market, Experience marketing, Customer Experience Management (CEM), Advertising campaign
Country
Świat
World
Abstract
Od opracowania strategii po realizację reklamowej kampanii należy wejść w odczucia odbiorcy i patrzeć jego oczyma. Tworzenie bowiem pozytywnych doświadczeń związanych z produktem czy marką staje się słowem - kluczem wśród decydentów marketingowych na całym świecie. Doświadczenia te przyczyniają się do także do wzmocnienia lojalności klienta i zwiększenia sprzedaży. Niebagatelną rolę odgrywa też personalizacja; dziesiątki tysięcy spersonalizowanych reklamowych filmików powinny trafić w gusty najbardziej kapryśnych i wymagających odbiorców. (abstrakt autora)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu