BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Fura Przemysław (Digital & Innowation 24/7 Communication)
Title
Koty storytellingu
Source
Marketing w Praktyce, 2015, nr 7, s. 42-43
Keyword
Technologie cyfrowe, Techniki reklamy, Techniki sprzedaży, Strategia reklamy, Kampanie reklamowe, Psychologia komunikowania, Obrazy cyfrowe, Modelowanie obrazu cyfrowego, Zarządzanie treścią
Digital technologies, Advertising technique, Sales techniques, Advertising strategy, Advertising campaign, Communicate psychology, Digital images, Modeling of digital image, Content management
Company
Microsoft
Country
Świat
World
Abstract
Marketingowy storytelling jest o wiele bardziej skuteczniejszy od tradycyjnej reklamy opartej na oferowaniu produktów. A digital storytelling dzięki wykorzystaniu nowych narzędzi interakcji jest jeszcze bardziej angażujący. Zawsze jednak to siła narracji i prezentowanej historii decyduje o tym , czy odniesiemy sukces, czy porażkę. Nawet jeżeli nie otoczymy się narzędziami do interakcji, ekspozycją w mediach, współpracą z blogerami czy influencerami - bez dobrze opowiedzianej historii raczej nie odniesiemy sukcesu. (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu