BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Adamczyk Justyna
Title
Jak klika 650 milionów Chińczyków
Source
Marketing w Praktyce, 2015, nr 7, s. 58-61
Keyword
Handel elektroniczny, Portale internetowe, Media społecznościowe, Preferencje zakupowe, Gospodarka, Czynniki wzrostu gospodarczego, Klasa średnia, Platformy internetowe
e-commerce, Web portals, Social media, Purchase preferences, Economy, Factors of economic growth, Middle class, Internet platforms
Country
Chiny, Polska
China, Poland
Abstract
Dzisiejsze Chiny są wielką areną e-biznesu otwartą na międzynarodowe relacje. To niekwestionowany lider, który kreuje i wyznacza nowe kanony na szybko rozwijającym się rynku e-commerce. Behawioryzm nabywczy wynika w tym kraju ze zmian społecznych, które są efektem coraz lepszej sytuacji gospodarczej i ciągłego rozrostu klasy średniej. Ludność Chin to dziś ponad 1 350 milionów. Taka masa ludzi generować musi potężne wolumeny transakcji, tworząc z Chin prawdziwe imperium e-handlu. Eksport do Chin jest także szansą dla polskich przedsiębiorców. (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu