BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Izmałkowa Julia (Izmałkowa Consulting)
Title
Jak stracić sekundy i miliony
Source
Marketing w Praktyce, 2015, nr 7, s. 86-87
Keyword
Marka, Marka produktu, Rynek reklamy, Reklama, Efektywne komunikowanie, Antyreklama, Budowanie marki, Budowanie lojalności klienta, Wizerunek przedsiębiorstwa
Brand, Product brand, Advertising market, Advertising, Effective communication, Anti-advertising, Brand building, Cultivation customer loyalty, Company image
Company
Polskie Koleje Państwowe (PKP)
Country
Polska, Świat
Poland, World
Abstract
Reklamy, w których wszystko jest "naj" można nazwać odą do własnego ego, nie zaś komunikacją. Ta ostatnia oznacza przecież dialog i polega na mówieniu rzeczy, które chcemy powiedzieć zakładając, iż są ciekawe dla naszego rozmówcy. Jeżeli czegoś od konsumenta chcemy, tym bardziej jego musimy "głaskać" - nie siebie. Jest to zasada pewna niemal jak prawo grawitacji. Oglądając reklamy w Wenezueli, gdzie produkty w większości kupowane są na kartki (a więc konkurencja jest tam praktycznie żadna), często można zauważyć większą finezję komunikacyjną, aniżeli w promocji produktów nie jednej polskiej marki. W przypadku np. PKP muszą zajść najpierw rzeczywiste zmiany, potem dopiero marketing i reklama. (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu