BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Juszczyk Bartłomiej (Grupa Adweb)
Title
Emocje i konkret
Source
Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 10-13
Keyword
Budowanie lojalności klienta, Budowanie marki, Budowanie świadomości marki, Efektywność reklamy, Inteligencja emocjonalna, Poznanie zmysłowe, Relacje z klientami, Psychologia postrzegania, Sprzedaż produktu, Marka produktu
Cultivation customer loyalty, Brand building, Branding, Advertising efficiency, Emotional intelligence, Sensory perception, Relationships with customers, Psychology of perception, Product sales, Product brand
Country
Polska
Poland
Abstract
Pracując każdego dnia nad promowaniem pewnych brandów, zastanawiamy się, w jaki sposób zainteresować potencjalnego konsumenta i sprawić, by marka wydawała mu się bardziej przyjazna. Ostatnio panuje moda na marketing emocjonalny. Firmy kładą nacisk na to, by w proces transakcji angażować emocje. Tym samym jednak mogą wpaść w pułapkę unikania samej specyfiki sprzedaży, poszukując odbioru zakupu produktu czy usługi w sposób wyłącznie uczuciowy, oczekując identycznej reakcji konsumenta. Tymczasem okazało się, iż bardzo wielu klientów oczekuje jedynie jasnych i przejrzystych konkretów. (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu