- Author
- Juszczyk Bartłomiej (Grupa Adweb)
- Title
- Emocje i konkret
- Source
- Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 10-13
- Keyword
- Budowanie lojalności klienta, Budowanie marki, Budowanie świadomości marki, Efektywność reklamy, Inteligencja emocjonalna, Poznanie zmysłowe, Relacje z klientami, Psychologia postrzegania, Sprzedaż produktu, Marka produktu
Cultivation customer loyalty, Brand building, Branding, Advertising efficiency, Emotional intelligence, Sensory perception, Relationships with customers, Psychology of perception, Product sales, Product brand - Country
- Polska
Poland - Abstract
- Pracując każdego dnia nad promowaniem pewnych brandów, zastanawiamy się, w jaki sposób zainteresować potencjalnego konsumenta i sprawić, by marka wydawała mu się bardziej przyjazna. Ostatnio panuje moda na marketing emocjonalny. Firmy kładą nacisk na to, by w proces transakcji angażować emocje. Tym samym jednak mogą wpaść w pułapkę unikania samej specyfiki sprzedaży, poszukując odbioru zakupu produktu czy usługi w sposób wyłącznie uczuciowy, oczekując identycznej reakcji konsumenta. Tymczasem okazało się, iż bardzo wielu klientów oczekuje jedynie jasnych i przejrzystych konkretów. (fragment tekstu)
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business - Cited by
- ISSN
- 1425-8315
- Language
- pol