BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Wojciechowski Piotr (TEDxLublin)
Title
Niezastąpione osobiste przeżycie
Source
Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 17-19
Keyword
Projektowanie systemu komunikacji, Komunikowanie skuteczne, Rynek reklamy, Psychologia konsumenta, Psychologia komunikowania, Psychologia biznesu, Przewaga konkurencyjna, Budowanie świadomości marki, Budowanie lojalności klienta
Design of communication system, Effective communication, Advertising market, Consumer psychology, Communicate psychology, Business psychology, Competitive advantage, Branding, Cultivation customer loyalty
Country
Polska
Poland
Abstract
Albert Einstein mawiał, iż szaleństwem jest robić rzeczy w stary sposób i oczekiwać nowych rezultatów. Dlatego praca z klientami powinna stać się stałym elementem procesu rozwoju nowych produktów i usług. Oni to właśnie wniosą inne spojrzenie, które może doprowadzić firmę do nowych pożądanych rezultatów. Jeżeli bowiem konsumenci nie kupują naszych produktów i usług, to znaczy że nie widzą w nich realnej wartości dla siebie. Dlatego też firmy powinny zdecydowanie więcej uwagi poświęcić kwestii odkrywania realnych potrzeb użytkowników. (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu