- Author
- Wojciechowski Piotr (TEDxLublin)
- Title
- Niezastąpione osobiste przeżycie
- Source
- Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 17-19
- Keyword
- Projektowanie systemu komunikacji, Rynek reklamy, Psychologia konsumenta, Psychologia komunikowania, Psychologia biznesu, Przewaga konkurencyjna, Budowanie świadomości marki, Budowanie lojalności klienta, Efektywne komunikowanie
Design of communication system, Advertising market, Consumer psychology, Communicate psychology, Business psychology, Competitive advantage, Branding, Cultivation customer loyalty, Effective communication - Country
- Polska
Poland - Abstract
- Albert Einstein mawiał, iż szaleństwem jest robić rzeczy w stary sposób i oczekiwać nowych rezultatów. Dlatego praca z klientami powinna stać się stałym elementem procesu rozwoju nowych produktów i usług. Oni to właśnie wniosą inne spojrzenie, które może doprowadzić firmę do nowych pożądanych rezultatów. Jeżeli bowiem konsumenci nie kupują naszych produktów i usług, to znaczy że nie widzą w nich realnej wartości dla siebie. Dlatego też firmy powinny zdecydowanie więcej uwagi poświęcić kwestii odkrywania realnych potrzeb użytkowników. (fragment tekstu)
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business - Cited by
- ISSN
- 1425-8315
- Language
- pol