BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Osiecki Kacper (Bioscope)
Title
Lojalność nie do podrobienia
Source
Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 20-22
Keyword
Zarządzanie sprzedażą, Zarządzanie uwagą, Efektywna obsługa klienta, Relacje z klientami, Psychologia komunikowania, Psychologia konsumenta, Budowanie lojalności klienta, Promocja produktu, Motywacje konsumpcyjne
Sale management, Attention economy, Efficient Consumer Response (ECR), Relationships with customers, Communicate psychology, Consumer psychology, Cultivation customer loyalty, Product promotion, Consumer motivation
Country
Polska
Poland
Abstract
Budowanie lojalności opartej na emocjach to proces długotrwały i skomplikowany, ale z pewnością wart swojej ceny. Konkurencja może szybko zmienić politykę cenową, jednak w krótkim czasie nie wytworzy emocjonalnego linku z marką sklepu lub produktem. Oczywiście można zastosować inne bodźce mające przekonać do nas klientów, np. promocje, ale jest to nakładanie jakby kolejnych warstw farby na rdzę. Mając wiedzę na temat konsumenckich zachowań, na pewno można skuteczniej zarządzać sprzedażą. (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu