- Author
- Osiecki Kacper (Bioscope)
- Title
- Lojalność nie do podrobienia
- Source
- Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 20-22
- Keyword
- Zarządzanie sprzedażą, Zarządzanie uwagą, Efektywna obsługa klienta, Relacje z klientami, Psychologia komunikowania, Psychologia konsumenta, Budowanie lojalności klienta, Promocja produktu, Motywacje konsumpcyjne
Sale management, Attention economy, Efficient Consumer Response (ECR), Relationships with customers, Communicate psychology, Consumer psychology, Cultivation customer loyalty, Product promotion, Consumer motivation - Country
- Polska
Poland - Abstract
- Budowanie lojalności opartej na emocjach to proces długotrwały i skomplikowany, ale z pewnością wart swojej ceny. Konkurencja może szybko zmienić politykę cenową, jednak w krótkim czasie nie wytworzy emocjonalnego linku z marką sklepu lub produktem. Oczywiście można zastosować inne bodźce mające przekonać do nas klientów, np. promocje, ale jest to nakładanie jakby kolejnych warstw farby na rdzę. Mając wiedzę na temat konsumenckich zachowań, na pewno można skuteczniej zarządzać sprzedażą. (fragment tekstu)
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business - Cited by
- ISSN
- 1425-8315
- Language
- pol