BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Dębski Łukasz (Socjomania)
Title
Trudny biznes na fejsie
Source
Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 23-25
Keyword
Portale internetowe, Media społecznościowe, Reklama multimedialna, Marketing społecznie zaangażowany, System recentCRM, Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Urządzenia przenośne (PDA), Sprzedaż produktu, Techniki sprzedaży
Web portals, Social media, Multimedia advertising, Cause Related Marketing (CRM), RecentCRM system, Customer Relationship Management (CRM), Mobile devices, Product sales, Sales techniques
Company
Facebook, Linkedln
Facebook, Linkedln
Country
Polska
Poland
Abstract
Wiele przykładów świadczy o tym, że gdy umiejętnie wykorzystamy Facebooka, możemy wygenerować wiele leadów prowadzących ostatecznie do sprzedaży. Ciekawa komunikacja, zachęcanie do dzielenia się swoimi opiniami, wykorzystanie ich do ulepszania produktu, promocja strony i postów, stosowanie Custom Audiences oraz Lookalike Audience może przynieść nam także wymierne korzyści finansowe. (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu