- Author
- Dębski Łukasz (Socjomania)
- Title
- Trudny biznes na fejsie
- Source
- Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 23-25
- Keyword
- Portale internetowe, Media społecznościowe, Reklama multimedialna, Marketing społecznie zaangażowany, System recentCRM, Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Urządzenia przenośne (PDA), Sprzedaż produktu, Techniki sprzedaży
Web portals, Social media, Multimedia advertising, Cause Related Marketing (CRM), RecentCRM system, Customer Relationship Management (CRM), Mobile devices, Product sales, Sales techniques - Company
- Facebook, Linkedln
Facebook, Linkedln - Country
- Polska
Poland - Abstract
- Wiele przykładów świadczy o tym, że gdy umiejętnie wykorzystamy Facebooka, możemy wygenerować wiele leadów prowadzących ostatecznie do sprzedaży. Ciekawa komunikacja, zachęcanie do dzielenia się swoimi opiniami, wykorzystanie ich do ulepszania produktu, promocja strony i postów, stosowanie Custom Audiences oraz Lookalike Audience może przynieść nam także wymierne korzyści finansowe. (fragment tekstu)
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business - Cited by
- ISSN
- 1425-8315
- Language
- pol