BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Gańko Natalia (IRCenter), Niżnik Weronika (IRCenter / Kolegium Ekonomii, Finansów i Prawa)
Title
Lokowanie na YouTube
Source
Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 26-28
Keyword
Serwisy społecznościowe, Portale internetowe, Media społecznościowe, Poznanie zmysłowe, Percepcja produktu, Urządzenia przenośne (PDA), Promocja produktu, Sprzedaż produktu, Myślenie projektowe
Social networking, Web portals, Social media, Sensory perception, Product perception, Mobile devices, Product promotion, Product sales, Design thinking
Company
YouTube
YouTube
Country
Polska
Poland
Abstract
Popularność serwisu YouTube i interaktywność jego użytkowników stwarza duże szanse dla firm, ale także bywa ryzykowne dla marek, które próbują lansować swoje produkty w tym kanale. Wszystko jednak zależy od wiedzy o tym, co kto ogląda - tylko wówczas możemy dobrze ulokować dany produkt w filmowym przekazie. Oprócz dobrego dopasowania ofert należy bezwzględnie pochylić się także nad jego biernymi, ale jakże ważnymi użytkownikami. (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu