- Author
- Gańko Natalia (IRCenter), Niżnik Weronika (IRCenter)
- Title
- Lokowanie na YouTube
- Source
- Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 26-28
- Keyword
- Serwisy społecznościowe, Portale internetowe, Media społecznościowe, Poznanie zmysłowe, Percepcja produktu, Urządzenia przenośne (PDA), Promocja produktu, Sprzedaż produktu, Myślenie projektowe
Social networking, Web portals, Social media, Sensory perception, Product perception, Mobile devices, Product promotion, Product sales, Design thinking - Company
- YouTube
YouTube - Country
- Polska
Poland - Abstract
- Popularność serwisu YouTube i interaktywność jego użytkowników stwarza duże szanse dla firm, ale także bywa ryzykowne dla marek, które próbują lansować swoje produkty w tym kanale. Wszystko jednak zależy od wiedzy o tym, co kto ogląda - tylko wówczas możemy dobrze ulokować dany produkt w filmowym przekazie. Oprócz dobrego dopasowania ofert należy bezwzględnie pochylić się także nad jego biernymi, ale jakże ważnymi użytkownikami. (fragment tekstu)
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business - Cited by
- ISSN
- 1425-8315
- Language
- pol