BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Gruszka Anna (IPG Mediabrands)
Title
Cyfrowi tubylcy wchodzą do gry
Source
Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 30-32
Keyword
Pokolenie Z, Pokolenia, Relacje międzypokoleniowe, Model przedsiębiorczości, Osobowość człowieka przedsiębiorczego, Przedsiębiorczość, Media społecznościowe, Profil konsumenta, Portale internetowe, Rynek reklamy, Marka
Generation Z, Generation, Intergenerational relations, Entrepreneurship model, Entrepreneurial personality, Entrepreneurship, Social media, Customer profile, Web portals, Advertising market, Brand
Country
Polska
Poland
Abstract
Od 1995 r. mamy nową generację Z, niedocenioną, wrzucaną do jednego worka z poprzednią Y, ale zawołaniem której jest "nie praca lecz tworzenie". Przyszłość wielu marek zależy więc od tego, czy będą umiały zbudować relację z tym pokoleniem. "Zetki" dzielą swój czas i uwagę między różne platformy społecznościowe, na których funkcjonują w rozmaity sposób i w różnych tożsamościach. Potrafią prowadzić kilka profili - a więc anonimowy, dla znajomych profil swojego psa lub kota oraz specjalny dla rodziców i rodziny. Uwaga Zetek jest więc rozproszona, a zaufanie do marki mogą utracić między jednym dotknięciem komputera a drugim. (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu