BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Capiński Michał (Germany GmbH Polish Branch)
Title
Brief na Zety
Source
Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 33-35
Keyword
Pokolenie Z, Aplikacje mobilne, Serwisy społecznościowe, Studium przypadku, Reklama komputerowa, Media społecznościowe, Portale internetowe, Urządzenia przenośne (PDA), Pokolenia
Generation Z, Mobile applications, Social networking, Case study, Computer advertising, Social media, Web portals, Mobile devices, Generation
Company
YouTube, Facebook
YouTube, Facebook
Country
Polska
Poland
Abstract
Na podstawie powyższego Case Study autor udowodnił, iż można stworzyć udane reklamowe przekazy dla generacji "Z". Nieodzowne jest jednak zrozumienie dzisiejszego pokolenia "zetek", poznanie jego potrzeb i zainteresowań. Dopiero z odpowiednim bagażem wiedzy można zainteresować i zaangażować tę grupę docelową. Narzędziami służącymi do pozyskania młodego pokolenia jest tak wiedza o aplikacjach przez nich stosowanych, jak i portale oraz serwisy społecznościowe, z których korzystają. To Snapchat, Instagram, YouTube i oczywiście Facebook. (abstrakt autora)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu