- Author
- Capiński Michał (Germany GmbH Polish Branch)
- Title
- Brief na Zety
- Source
- Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 33-35
- Keyword
- Pokolenie Z, Aplikacje mobilne, Serwisy społecznościowe, Studium przypadku, Reklama komputerowa, Media społecznościowe, Portale internetowe, Urządzenia przenośne (PDA), Pokolenia
Generation Z, Mobile applications, Social networking, Case study, Computer advertising, Social media, Web portals, Mobile devices, Generation - Company
- YouTube, Facebook
YouTube, Facebook - Country
- Polska
Poland - Abstract
- Na podstawie powyższego Case Study autor udowodnił, iż można stworzyć udane reklamowe przekazy dla generacji "Z". Nieodzowne jest jednak zrozumienie dzisiejszego pokolenia "zetek", poznanie jego potrzeb i zainteresowań. Dopiero z odpowiednim bagażem wiedzy można zainteresować i zaangażować tę grupę docelową. Narzędziami służącymi do pozyskania młodego pokolenia jest tak wiedza o aplikacjach przez nich stosowanych, jak i portale oraz serwisy społecznościowe, z których korzystają. To Snapchat, Instagram, YouTube i oczywiście Facebook. (abstrakt autora)
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business - Cited by
- ISSN
- 1425-8315
- Language
- pol