- Author
- Stelmaszczyk Agnieszka (Fenomem), Biegaj Daniel (Fenomem)
- Title
- Żyję, to nadaję
- Source
- Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 36-38
- Keyword
- Marka produktu, Strategia marki, Budowanie świadomości marki, Urządzenia przenośne (PDA), Formy reklamy, Analiza trendu, Wideo, Aplikacje mobilne, Innowacje, Efektywne komunikowanie
Product brand, Brand strategy, Branding, Mobile devices, Advertising forms, Trend analysis, Video, Mobile applications, Innovations, Effective communication - Country
- Polska
Poland - Abstract
- Najważniejszym trendem 2015 roku jest wideo online. Cykl życia produktów i sezonów obecnie bardzo się skrócił, co niechybnie oznacza, że należy szybko inkorporować nowe trendy komunikacji korzystając ze statusu innowatora. Wśród komunikacyjnych zaleceń dla marek jest też konieczność stosowania wielokanałowości. Młode grupy docelowe funkcjonują bowiem na wielu platformach komunikacji. Punktem wyjścia nie jest struktura socjodemograficzna czy zasięg medium, ale kluczowe pytanie, po co marka tam jest i jakie potrzeby realizuje. (fragment tekstu)
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business - Cited by
- ISSN
- 1425-8315
- Language
- pol