BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Jacyna Miłosz (K2 Media)
Title
Och snap!
Source
Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 39-41
Keyword
Aplikacje internetowe, Aplikacje mobilne, Marka, Kampanie reklamowe, Urządzenia przenośne (PDA), Budowanie świadomości marki, Budowanie marki, Budowanie lojalności klienta, Młodzież
Internet application, Mobile applications, Brand, Advertising campaign, Mobile devices, Branding, Brand building, Cultivation customer loyalty, Youth
Country
Polska
Poland
Abstract
Snapchat jest aplikacją pozwalającą na wysyłanie bezpośrednich wiadomości w formie zdjęć lub materiałów wideo, które mogą zostać wzbogacone bardzo krótkim tekstem/emotikonami lub stworzonym przez użytkownika rysunkiem w charakterze doodle. Wysłane wiadomości mogą być wyświetlone maksymalnie przez 10 sekund. Serwis jest bardzo popularny wśród młodzieży, ale jednocześnie może być to pole do działania dla marek i znakomity środek do budowania relacji z potencjalnymi konsumentami. (abstrakt autora)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu