- Author
- Jacyna Miłosz (K2 Media)
- Title
- Och snap!
- Source
- Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 39-41
- Keyword
- Aplikacje internetowe, Aplikacje mobilne, Marka, Kampanie reklamowe, Urządzenia przenośne (PDA), Budowanie świadomości marki, Budowanie marki, Budowanie lojalności klienta, Młodzież
Internet application, Mobile applications, Brand, Advertising campaign, Mobile devices, Branding, Brand building, Cultivation customer loyalty, Youth - Country
- Polska
Poland - Abstract
- Snapchat jest aplikacją pozwalającą na wysyłanie bezpośrednich wiadomości w formie zdjęć lub materiałów wideo, które mogą zostać wzbogacone bardzo krótkim tekstem/emotikonami lub stworzonym przez użytkownika rysunkiem w charakterze doodle. Wysłane wiadomości mogą być wyświetlone maksymalnie przez 10 sekund. Serwis jest bardzo popularny wśród młodzieży, ale jednocześnie może być to pole do działania dla marek i znakomity środek do budowania relacji z potencjalnymi konsumentami. (abstrakt autora)
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business - Cited by
- ISSN
- 1425-8315
- Language
- pol