BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Umiński Sebastian (Ogilvy & Macher)
Title
Marki na Snapchacie
Source
Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 42-44
Keyword
Aplikacje mobilne, Portale internetowe, Serwisy społecznościowe, Media społecznościowe, Innowacyjność, Bariery innowacyjności, Marka, Budowanie marki, Budowanie świadomości marki, Obrazy cyfrowe
Mobile applications, Web portals, Social networking, Social media, Innovative character, Innovativenesss barriers, Brand, Brand building, Branding, Digital images
Country
Polska
Poland
Abstract
Snapchat nie ma ambicji być kolejnym Facebookiem. Tworząc nową jakość w kategorii mobilnych aplikacji - komunikatorów, zbudował ekosystem atrakcyjny zarówno dla użytkowników, twórców, wydawców oraz marek. Skrócenie komunikatów okazało się trendem, nie zaś barierą. Równocześnie forsowany przez Snapchata wertykalny sposób wyświetlania treści, a zwłaszcza filmów wprowadził niejako nowe standardy. Jednakże komunikacja one-to-one przypomina marketerom, że social media powinny pozostać dialogiem. (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu