- Author
- Adamczyk Justyna
- Title
- QQ i WeChat
- Source
- Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 45-46
- Keyword
- Komunikowanie, Aplikacje mobilne, Urządzenia przenośne (PDA), Efektywne komunikowanie, Kampanie reklamowe, Promocja konsumencka, Telefonia komórkowa, Narzędzia marketingu bezpośredniego, Handel elektroniczny
Communication, Mobile applications, Mobile devices, Effective communication, Advertising campaign, Consumer promotion, Mobile phone, Direct marketing tools, e-commerce - Country
- Chiny, Polska
China, Poland - Abstract
- Komunikatory dedykowane jako aplikacje na urządzenia mobilne albo na komputer opanowały świat komunikacji młodego pokolenia. Na rynku jest już dużo narzędzi służących do porozumiewania się, np. Skype, GG, Snapchat, WhatsApp. W ostatnim czasie fenomenem ze względu na swoją unikatową funkcjonalność okazały się ich chińskie odpowiedniki: QQ oraz WeChat. Zdobyły one uznanie nie tylko wśród Chińczyków, ale coraz częściej z powodzeniem są używane przez obywateli innych krajów, w tym także z Polski. (fragment tekstu)
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business - Cited by
- ISSN
- 1425-8315
- Language
- pol