BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Wrona Sylwester (TrafficMore)
Title
Co robią młodzi w internecie
Source
Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 47-49
Keyword
Badania ankietowe, Preferencje konsumenta, Preferencje zakupowe, Kampanie reklamowe, Portale internetowe, Serwisy społecznościowe, Pokolenia, Budowanie lojalności klienta, Gry komputerowe, Młodzież
Questionnaire survey, Consumer preferences, Purchase preferences, Advertising campaign, Web portals, Social networking, Generation, Cultivation customer loyalty, Computer games, Youth
Company
Facebook, YouTube
Facebook, YouTube
Country
Polska
Poland
Abstract
Dostateczna nie zaś selektywna świadomość cech młodego pokolenia, sposobu konsumpcji przez nich internetu i jego analiza dają marketerom wręcz nieograniczone możliwości właściwego dopasowania skutecznych kampanii reklamowych. Na rynku wciąż mało jest analitycznych opracowań na ten temat. Należałoby przyspieszyć proces badawczy, gdyż nie tylko Facebook, serwis YouTube i gry komputerowe są domeną młodych. Tzw. generacja multitasking jest krzywdząco stereotypizowana przez starszych, co tylko blokuje innowacyjne podejście marketerów do zagadnienia. (abstrakt autora)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu