BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Malicka Magdalena (Akademia im. Leona Koźmińskiego w Warszawie)
Title
Stacja samorozwój (4) : marka osobista - marketingowy produkt czy może coś więcej?
Source
Personel i Zarządzanie, 2017, nr 10, s. 81-84
Keyword
Marka, Samoświadomość
Brand, Self-awareness
Abstract
Według dr Sarah David, ekspertki od personal brandingu, marka osobista to w gruncie rzeczy obietnica unikalnych wartości, które możesz dać od siebie. Jest to też sposób, aby potencjalni klienci widzieli ciebie, jako jedyną możliwość na rozwiązanie ich problemu. (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1641-0793
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu