- Author
- Stelmaszczyk Agnieszka (Fenomem)
- Title
- Jak być firmą na czasie
- Source
- Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 50-52
- Keyword
- Pokolenia, Inwestycje międzypokoleniowe, Badania marketingowe, Efektywna obsługa klienta, Budowanie lojalności klienta, Bariery innowacyjności, Innowacyjność, Portale internetowe, Media komunikowania, Pokolenie X
Generation, Intergenerational investment, Marketing research, Efficient Consumer Response (ECR), Cultivation customer loyalty, Innovativenesss barriers, Innovative character, Web portals, Media communication, Generation X - Country
- Polska
Poland - Abstract
- Najmłodsze grupy docelowe wyrosłe w wirtualnej rzeczywistości do niedawna uważane były za mało istotne z perspektywy marketerów i siły nabywczej. Ale obecnie stanowią już one niemal połowę naszego społeczeństwa i kształtują najważniejsze trendy komunikacji i organizacji biznesu. Realia funkcjonowania zarówno millenialsów, jak i innych generacji, także starszych pokoleń w mediach społecznościowych, z drugiej strony zaś siła oddziaływania mediów (ich rzeczywisty wpływ na interakcje i zasięg), wskazują na konieczność zmian w prowadzeniu działalności oraz profilu tak wewnątrz jak i na zewnątrz organizacji. A to oznacza coś więcej niż tylko marketing i komunikację. (abstrakt autora)
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business - Cited by
- ISSN
- 1425-8315
- Language
- pol