- Author
- Lipka-Krawczyk Marta (Yintaro)
- Title
- Dobre praktyki w e-mailingach do B2B
- Source
- Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 53-55
- Keyword
- Rynek instytucjonalny, Dobre praktyki, Poczta elektroniczna, Rynek docelowy, Komunikowanie marketingowe, Efektywne komunikowanie, Kampanie reklamowe, Psychologia komunikowania, Percepcja produktu
Business to Business (B2B), Good practice, e-mail, Target market, Marketing communication, Effective communication, Advertising campaign, Communicate psychology, Product perception - Country
- Polska
Poland - Abstract
- Realizując wysyłki e-mailingowe do branży B2B należy pamiętać o tym, że sposób w jaki chcemy się z nią komunikować powinien być inny od stosowanego w przypadku baz konsumenckich. Aby efektywnie realizować cele B2B, należy wziąć pod uwagę kilka podstawowych, ale bardzo ważnych aspektów. Należą do nich: dobór grupy docelowej, sformułowanie nadawcy oraz tytułu, rodzaj kreacji, techniczne możliwości docelowych skrzynek odbiorczych, czas wysyłki w rozumieniu godzin i dni tygodnia, kiedy jest realizowana. W artykule przedstawiono przykłady zrealizowanych wysyłek, które udowodniają, jak istotne jest zadbanie o wszystkie te elementy. (fragment tekstu)
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business - Cited by
- ISSN
- 1425-8315
- Language
- pol