BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Speth Bartłomiej
Title
Jak przykuć uwagę o 500 sekund dłużej
Source
Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 56-58
Keyword
Handel elektroniczny, Wyszukiwarki internetowe, Sklepy internetowe, Jakość informacji, Przyjazność oprogramowania, Badanie efektywności, Sprzedaż produktu, Psychologia konsumenta, Psychologia komunikowania, Pozycjonowanie
e-commerce, Internet search engine, Internet shopping, Information quality, User-friendly software, Research efficiency, Product sales, Consumer psychology, Communicate psychology, Positioning
Country
Polska
Poland
Abstract
Jedna z tajemnic SEO (Search Engine Optimization) polega na tym, że im dłużej internauci przebywają na danej stronie, tym wyższe pozycje zajmuje ona w wyszukiwarce. Współczesny marketing internetowy powinien skupić się na tym parametrze, ponieważ to właśnie on mówi nam, czy klienci są zadowoleni ze swojego serwowania po sieci, znajdując to czego szukają. W gruncie rzeczy sklep internetowy jest podobny do konwencjonalnego. W tym ostatnim także przebywamy dłużej, jeżeli coś zaabsorbuje naszą uwagę. Oczywiście to algorytmy wyszukiwarek wpływają na ocenę internetowej strony, ale też liczyć się może wyłącznie jej zawartość o naprawdę wysokiej jakości, która wręcz pochłonie internautów. (abstrakt autora)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu