BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Kozak Krzysztof (UX Symetria)
Title
Serwisy wysokiego zaufania
Source
Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 59-63
Keyword
Zaufanie społeczne, Ekonomia współdzielenia, Serwisy społecznościowe, Portale internetowe, Media społecznościowe, Zarządzanie zaufaniem, Aplikacje internetowe, Psychologia komunikowania, Rynek reklamy
Social trust, Sharing economy, Social networking, Web portals, Social media, Trust management, Internet application, Communicate psychology, Advertising market
Country
Polska
Poland
Abstract
Budowanie zaufania i bezpieczeństwa ważne jest zwłaszcza dla serwisów, które przenoszą do wirtualnego świata kolejne aspekty naszego życia. Chodzi o serwisy, które wpisują się w nurt tzw. ekonomii współdzielenia. Trend sharing economy opiera się na użyczaniu innym użytkownikom swoich, często bardzo cennych zasobów. Istotna jest więc znajomość mechanizmów, które powinny być wykorzystane przez takie innowacyjne serwisy do wzbudzania zaufania odwiedzających i przekonania ich do skorzystania z ofert. (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu