BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Kliś Iwona (Branch Brothers)
Title
Jak zaprojektować dobrze sklep
Source
Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 66-69
Keyword
Marketing doświadczeń, Marketing sensoryczny, Badania sensoryczne, Poznanie zmysłowe, Proces projektowania, Supermarkety, Hipermarkety, Motywacje konsumpcyjne, Analiza korzyści zakupu, Zarządzanie wrażeniem
Experience marketing, Sensory marketing, Sensory research, Sensory perception, Design process, Supermarkets, Hypermarkets, Consumer motivation, Benefits of buying analysis, Impression management
Country
Polska
Poland
Abstract
Dobrze zaprojektowana przestrzeń sprzedaży to niezwykle trudne wyzwanie. To nie tylko aranżacja wystroju wnętrza, ale przede wszystkim przygotowanie całokształtu doznań klientów w kontakcie z miejscem sprzedaży, czyli zaprojektowanie doświadczeń, w tym przede wszystkim wrażeń wzrokowych. Sklep nie tylko musi być ładny, ale też funkcjonalny i dopasowany do oczekiwań klienta, co zmotywuje go do zakupów. Dlatego przed projektowaniem sklepowych wnętrz konieczne jest przeanalizowanie krok po kroku ścieżki ruchu konsumenta, prześledzenie kompleksowo jego ewentualnej zakupowej podróży. (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu