- Author
- Dołęga - Lesińska Kinga (KinAds)
- Title
- Marka w kinie
- Source
- Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 73-75
- Keyword
- Kampanie reklamowe, Marketing holistyczny, Synergia, Kinematografia, Rynek kinematografii, Bezprzewodowa sieć lokalna (WLAN), Wi-Fi, Innowacje techniczne, Percepcja
Advertising campaign, Holistic marketing, Synergy, Cinematography, Cinematography market, Wireless local area network (WLAN), Wi-Fi, Technical innovations, Perception - Country
- Świat, Polska
World, Poland - Abstract
- Reklama w kinie jest niemal tak stara jak samo kino, ale z punktu widzenia możliwości budowania interakcji przełomem było pojawienie się internetu. Internet bowiem koegzystuje z kinem perfekcyjnie, a interakcja ta działa w obie strony. Planując kampanię kinową trzeba mieć świadomość, że współcześnie klienci oczekują budowania właśnie takich ciekawych połączeń między mediami, których efektem jest synergia. Holistyczne podejście do działań marketingowych w kinie wciąż się rozwija i wchodzi na nowe obszary. (fragment tekstu)
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business - Cited by
- ISSN
- 1425-8315
- Language
- pol