BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Dołęga - Lesińska Kinga (KinAds)
Title
Marka w kinie
Source
Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 73-75
Keyword
Kampanie reklamowe, Marketing holistyczny, Synergia, Kinematografia, Rynek kinematografii, Bezprzewodowa sieć lokalna (WLAN), Wi-Fi, Innowacje techniczne, Percepcja
Advertising campaign, Holistic marketing, Synergy, Cinematography, Cinematography market, Wireless local area network (WLAN), Wi-Fi, Technical innovations, Perception
Country
Polska, Świat
Poland, World
Abstract
Reklama w kinie jest niemal tak stara jak samo kino, ale z punktu widzenia możliwości budowania interakcji przełomem było pojawienie się internetu. Internet bowiem koegzystuje z kinem perfekcyjnie, a interakcja ta działa w obie strony. Planując kampanię kinową trzeba mieć świadomość, że współcześnie klienci oczekują budowania właśnie takich ciekawych połączeń między mediami, których efektem jest synergia. Holistyczne podejście do działań marketingowych w kinie wciąż się rozwija i wchodzi na nowe obszary. (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu