BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Frątczak-Rudnicka Barbara (4P Research Mix Sp. z o.o.)
Title
Teraz czas na YUCCIES!
Source
Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 76-77
Keyword
Pokolenie Y, Model pokoleniowy, Pokolenia, Analiza trendu, Megatrendy cywilizacyjne, Media społecznościowe, Branża internetowa, Handel elektroniczny, Człowiek a praca
Generation Y, Overlapping Generations Model (OLG), Generation, Trend analysis, Civilization megatrends, Social media, Internet branch, e-commerce, Human and labour
Country
Stany Zjednoczone Ameryki
United States of America (USA)
Abstract
YUCCIES to nazwa pochodząca od słów Young Urban Creative (Młodzi Miejscy Kreatywni). Według Davida Infante są to następcy hipsterów. Wzory czerpią zarówno od tych ostatnich, jednocześnie zaś chcą być jak YUCCIES zamożni. Podobnych akronimów skupiających określone grupy społeczne w USA są dziesiątki, jednak YUCCIES pochodzący z pokolenia Y, mieszkający w modnych dzielnicach dużych miast to osoby dobrze wykształcone, żyjące w przekonaniu że marzeń nie powinno się tylko realizować. Powinno się na nich zarabiać. A wykonują często pracę związaną z nowymi mediami, e-handlem i generalnie internetem. (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu