- Author
- Frątczak-Rudnicka Barbara (4P Research Mix Sp. z o.o.)
- Title
- Teraz czas na YUCCIES!
- Source
- Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 76-77
- Keyword
- Pokolenie Y, Model pokoleniowy, Pokolenia, Analiza trendu, Megatrendy cywilizacyjne, Media społecznościowe, Branża internetowa, Handel elektroniczny, Człowiek a praca
Generation Y, Overlapping Generations Model (OLG), Generation, Trend analysis, Civilization megatrends, Social media, Internet branch, e-commerce, Human and labour - Country
- Stany Zjednoczone Ameryki
United States of America (USA) - Abstract
- YUCCIES to nazwa pochodząca od słów Young Urban Creative (Młodzi Miejscy Kreatywni). Według Davida Infante są to następcy hipsterów. Wzory czerpią zarówno od tych ostatnich, jednocześnie zaś chcą być jak YUCCIES zamożni. Podobnych akronimów skupiających określone grupy społeczne w USA są dziesiątki, jednak YUCCIES pochodzący z pokolenia Y, mieszkający w modnych dzielnicach dużych miast to osoby dobrze wykształcone, żyjące w przekonaniu że marzeń nie powinno się tylko realizować. Powinno się na nich zarabiać. A wykonują często pracę związaną z nowymi mediami, e-handlem i generalnie internetem. (fragment tekstu)
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business - Cited by
- ISSN
- 1425-8315
- Language
- pol