BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Pawlik Michał (Mind Progress Group)
Title
Codzienność sprzedaży i marketingu
Source
Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 81-83
Keyword
Bariery przedsiębiorczości, Analiza konfliktów, Metody rozwiązywania konfliktów, Konflikty w przedsiębiorstwie, Przyczyny konfliktów, Sprzedaż, Marketing handlowy, Luka kompetencyjna, Wartościowanie kompetencji
Barriers to entrepreneurship, Conflict analysis, Conflicts solving methods, Conflicts in organisation, Causes of conflicts, Sale, Trade marketing, Competence gap, Valuation of competences
Country
Polska
Poland
Abstract
Napięcie na linii sprzedaż - marketing często wynika z faktu współzależności obu zespołów. Ma to miejsce szczególnie w sytuacjach, kiedy sprawy nie toczą się pomyślnie. Marketing i sprzedaż to bowiem obszary działalności firmy, które często zamiast współdziałać, funkcjonują w konflikcie. Wynika to głównie ze sprzecznych celów, które kierownictwo stawia przed tymi działami. Często struktura firmy i przypisane obowiązki do poszczególnych jednostek nie realizują prawdziwych potrzeb przedsiębiorstwa. Dlatego powstają spory kompetencyjne, a także dochodzi do wzajemnego obwiniania się o niezrealizowane lub nietrafione wyniki. (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu