- Author
- Zduńczyk Marcin (Merlin.pl)
- Title
- Klik dojrzałych
- Source
- Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 88-89
- Keyword
- Ludzie starsi, Pokolenia, Relacje międzypokoleniowe, Handel elektroniczny, Płeć, Pobudzanie aktywności, Stereotypy, Sklepy internetowe, Innowacje w sprzedaży
Elderly people, Generation, Intergenerational relations, e-commerce, Gender, Activity stimulation, Stereotypes, Internet shopping, Innovations in sales - Company
- Merlin.pl
Merlin.pl - Country
- Polska
Poland - Abstract
- Obraz stereotypowego seniora jako konsumenta znacząco się zmienił. To osoby, które coraz chętniej wkraczają w wirtualny świat, by korzystać z zakupów w internecie. Spełniają marzenia, realizują swoje pasje, czytają książki, podróżują, korzystają ze smartfonów i komputerów. Coraz liczniejsza bowiem grupa konsumentów 55+ dochodzi do głosu i przestaje być marginalizowana. Tylko w roku 2014 13% nowych klientów Merlin.pl stanowiły osoby z tej grupy wiekowej, dokonując co szóstej transakcji. (fragment tekstu)
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business - Cited by
- ISSN
- 1425-8315
- Language
- pol