BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Zduńczyk Marcin (Merlin.pl)
Title
Klik dojrzałych
Source
Marketing w Praktyce, 2015, nr 8, s. 88-89
Keyword
Ludzie starsi, Pokolenia, Relacje międzypokoleniowe, Handel elektroniczny, Płeć, Pobudzanie aktywności, Stereotypy, Sklepy internetowe, Innowacje w sprzedaży
Elderly people, Generation, Intergenerational relations, e-commerce, Gender, Activity stimulation, Stereotypes, Internet shopping, Innovations in sales
Company
Merlin.pl
Merlin.pl
Country
Polska
Poland
Abstract
Obraz stereotypowego seniora jako konsumenta znacząco się zmienił. To osoby, które coraz chętniej wkraczają w wirtualny świat, by korzystać z zakupów w internecie. Spełniają marzenia, realizują swoje pasje, czytają książki, podróżują, korzystają ze smartfonów i komputerów. Coraz liczniejsza bowiem grupa konsumentów 55+ dochodzi do głosu i przestaje być marginalizowana. Tylko w roku 2014 13% nowych klientów Merlin.pl stanowiły osoby z tej grupy wiekowej, dokonując co szóstej transakcji. (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu