BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Swat Bogumiła (Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu)
Title
Zarządzanie produktami bankowymi
Managing of the Banking Products
Source
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Finanse Bankowość Rachunkowość (2), 2005, nr 1059, s. 216-229, bibliogr. 4 poz.
Keyword
Produkty bankowe
Bank product
Note
summ.
Abstract
W artykule podjęto próbę wskazania niektórych istotnych aspektów rynkowych i kosztowych procesu kształtowania oferty produktów bankowych. (fragment tekstu)

The quality of the banking products is a relevant area of competition in the financial market. Creating the competitive edge exceeds identifying the quality and kinds of products offered. It concerns more and more the procedures of the process of formulating the offer, the choice of financial model and the organization of the operational process of function and support. (original abstract)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Bibliography
Show
  1. Bankowość detaliczna, perspektywy, rekomendacje, red. B. Lepczyński, CeDeWu, Warszawa 2002.
  2. Drozdowska-Iwanicz M., Rachunek efektywności, Fundacja WIB, Warszawa 2001.
  3. Rose P.S., Zarządzanie bankiem komercyjnym, ZBP, Warszawa 1997.
  4. Świderski J., Finanse banku komercyjnego, BMiB. Warszawa 1999.
Cited by
Show
ISSN
0324-8445
1732-0704
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu