- Author
- Jacieczko Jolanta (Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, doktorantka)
- Title
- Internet jako czynnik zdobywania przewagi konkurencyjnej
Internet as a Factor of Achiving Competitive Superiority - Source
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Informatyka Ekonomiczna (7), 2004, nr 1051, s. 163-172, bibliogr. 9 poz.
- Issue title
- Informatyka ekonomiczna : wybrane zagadnienia
- Keyword
- Internet, Przewaga konkurencyjna, Konkurencyjność
Internet, Competitive advantage, Competitiveness - Note
- summ.
- Abstract
- Celem artykułu jest przedstawienie Internetu jako jednego z elementów zdobywania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw. (fragment tekstu)
This article shows the chosen aspects of the creation of competitive advantage of enterprises today's markets. The author presents the Internet as a factor of achiving the competitive advantage. (original abstract) - Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business - Bibliography
- [GADU04] Strona Polskiego Komunikatora Internetowego, 14.01.2004.: http://www.gadu-gadu.pl/.
- Kulbińska M., Niedzielska E. (2000), Segment usług informacyjnych, [w:] Komunikacja gospodarcza. Rynek transakcji elektronicznych, red. A. Małachowski, AE, Wrocław.
- Libor K. (2003), Potencjał konkurencyjności i pozycja konkurencyjna jako źródła przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw, [w:] Współczesne problemy i koncepcje zarządzania. Nowoczesne zarządzanie przedsiębiorstwem, red. J. Stankiewicz, UZ, Zielona Góra.
- Nocuń R. (2003), Rola systemów ekspertowych w zwiększaniu konkurencyjności przedsiębiorstw, [w:] Multimedia w biznesie, red. L. Kiełtyka, Wydawnictwo Zakamycze, Kraków.
- Pierścionek Z. (2003), Strategie konkurencji i rozwoju przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Naukowe PWN SA, Warszawa.
- Pollard A. (1999), Competitior Intelligence Strategy, Tools and Techniques for Competitive Advantage. Financial Times Management, London.
- Pondel M. (2003), Wybrane narzędzia informatyczne pozyskiwania i zarządzania wiedzą, [w:] Pozyskiwanie wiedzy i zarządzanie wiedzą, red. M. Nycz, M. Owoc, "Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu", nr 975, AE. Wrocław.
- Porter M.E. (2001), Porter o konkurencji, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.
- Wrzosek W. (1999), Przewaga konkurencyjna, "Marketing i Rynek", nr 7, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.
- Cited by
- ISSN
- 0324-8445
1507-3858 - Language
- pol