BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Karwińska Anna (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie), Karwiński Marcin (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie)
Title
Zdalna edukacja uniwersytecka w czasach pandemii : wyzwania i reakcje : komunikat z badań sondażowych
Source
Kultura i Rozwój, 2019, nr 7, s. 215-243, rys., tab., bibliogr. 2 poz.
Keyword
Zdalne nauczanie, Nauczanie hybrydowe, Szkolnictwo wyższe, COVID-19
e-learning, Blended learning, Higher education, COVID-19
Note
streszcz., summ.
Publikacja została przygotowana jako rezultat badań własnych zrealizowanych w ramach dotacji UEK na rozwój potencjału badawczego
Abstract
Pytanie podstawowe, jakie zadawane było od połowy marca 2020 roku, najpierw w dyskursie publicznym, a także w dyskursie naukowym, brzmiało: jak raptowne przejście na system nauczania zdalnego, na wszystkich szczeblach edukacji, wpływa na utrzymanie założonych celów, na relacje pomiędzy uczestnikami odgrywającymi różne role, na metody przekazywania i sprawdzania wiedzy? Oczywiście, rozmaite formy e-learningu są obecne w praktyce dydaktycznej różnych szczebli już od długiego czasu. Problemem było nagłe i wymuszone sytuacją przejście od nauczania tradycyjnego, częściowo wspomaganego przez nowoczesne technologie bądź tzw. blended learning, do nauczania w pełni zdalnego. (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
Full text
Show
Bibliography
Show
  1. Leary, M. (2001). Wywieranie wrażenia na innych. O sztuce autoprezentacji. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.
  2. Skrzypek, J.T., Stanisławska-Mischke, A.K., Lenczowska, M., Powroźnik, A., Rejkowicz, J. (2010). E-learning a tradycyjnie zarządzany uniwersytet - doświadczenia Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. W: M. Dąbrowski, M. Zając (red.), E-learning w szkolnictwie wyższym - potencjał i wykorzystanie (s. 211-220). Warszawa: Fundacja Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych.
Cited by
Show
ISSN
2450-212X
Language
pol
URI / DOI
http://dx.doi.org/10.7366/KIR.2019.7.13
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu