- Author
- Karwińska Anna (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie), Karwiński Marcin (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie)
- Title
- Zdalna edukacja uniwersytecka w czasach pandemii : wyzwania i reakcje : komunikat z badań sondażowych
- Source
- Kultura i Rozwój, 2019, nr 7, s. 215-243, rys., tab., bibliogr. 2 poz.
- Keyword
- Zdalne nauczanie, Nauczanie hybrydowe, Szkolnictwo wyższe, COVID-19
e-learning, Blended learning, Higher education, COVID-19 - Note
- streszcz., summ.
Publikacja została przygotowana jako rezultat badań własnych zrealizowanych w ramach dotacji UEK na rozwój potencjału badawczego - Abstract
- Pytanie podstawowe, jakie zadawane było od połowy marca 2020 roku, najpierw w dyskursie publicznym, a także w dyskursie naukowym, brzmiało: jak raptowne przejście na system nauczania zdalnego, na wszystkich szczeblach edukacji, wpływa na utrzymanie założonych celów, na relacje pomiędzy uczestnikami odgrywającymi różne role, na metody przekazywania i sprawdzania wiedzy? Oczywiście, rozmaite formy e-learningu są obecne w praktyce dydaktycznej różnych szczebli już od długiego czasu. Problemem było nagłe i wymuszone sytuacją przejście od nauczania tradycyjnego, częściowo wspomaganego przez nowoczesne technologie bądź tzw. blended learning, do nauczania w pełni zdalnego. (fragment tekstu)
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics - Full text
- Show
- Bibliography
- Leary, M. (2001). Wywieranie wrażenia na innych. O sztuce autoprezentacji. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.
- Skrzypek, J.T., Stanisławska-Mischke, A.K., Lenczowska, M., Powroźnik, A., Rejkowicz, J. (2010). E-learning a tradycyjnie zarządzany uniwersytet - doświadczenia Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. W: M. Dąbrowski, M. Zając (red.), E-learning w szkolnictwie wyższym - potencjał i wykorzystanie (s. 211-220). Warszawa: Fundacja Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych.
- Cited by
- ISSN
- 2450-212X
- Language
- pol
- URI / DOI
- http://dx.doi.org/10.7366/KIR.2019.7.13