BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Sznajder Andrzej
Title
Recenzja książki : Mariana Goryni, Strategie zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2007, s. 200
Book review : Marian Gorynia, The Foreign Expansion Strategies of Polish Enterprises, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warsaw 2007, p. 200
Source
Gospodarka Narodowa, 2008, nr 1-2, s. 114-117
Keyword
Recenzja, Przedsiębiorstwo międzynarodowe, Handel międzynarodowy
Review, International enterprise, International trade
Note
streszcz.
Abstract
W szybko globalizującej się gospodarce coraz częściej mamy do czynienia z wychodzeniem firm ze swoją działalnością gospodarczą za granicę. W podręczniku wyjaśniono koncepcje zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw oraz zaprezentowano metody podejmowania decyzji dotyczących takiej ekspansji. Autor skupił się na: przyczynach, motywach, strategiach i formach zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw, metodach wyboru formy zagranicznej ekspansji, modelach internacjonalizacji i perspektywach internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów ekonomii, zarządzania, marketingu, stosunków międzynarodowych w wyższych uczelniach różnych typów.(fragment tekstu)
Accessibility
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
0867-0005
Language
lat
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu