- Author
- Goniak Łukasz
- Title
- Krzysztof Obremski, Wizerunki medialne polityków: Lech Kaczyński, Donald Tusk, Bronisław Komorowski Toruń: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2014, ss. 214
- Source
- Studia Politicae Universitatis Silesiensis, 2015, T. 14, s. 183-187
- Keyword
- Media, Politycy, Marketing polityczny
Media, Politicians, Political marketing - Note
- summ.
- Kaczyński Lech, Komorowski Bronisław, Tusk Donald
- Abstract
- Trudno dziś z pewnością jednoznacznie stwierdzić, niemniej jednak można z dużą dozą prawdopodobieństwa powiedzieć, iż katastrofa prezydenckiego samolotu Tu-154 pod Smoleńskiem będzie długo pamiętanym przez polskie społeczeństwo wydarzeniem - jednym z ważniejszych w XXI wieku. To właśnie ono w dużej mierze wydaje się osią, dokonanego przez Krzysztofa Obremskiego, omówienia wizerunków medialnych tytułowych bohaterów recenzowanej monografii. Wybór ten nie może dziwić, choćby z tego powodu, że dyskurs medialny w Polsce w ostatnich latach - w większym lub mniejszym stopniu - zdominowany były właśnie przez dyskusję wokół wydarzeń z kwietnia 2010 roku. (abstrakt oryginalny)
- Accessibility
- The Library of University of Economics in Katowice
- Full text
- Show
- Bibliography
- Majewski M., Reszka P.: Daleko od miłości. Warszawa 2011.
- Majewski M., Reszka P.: Daleko od Wawelu. Warszawa 2010.
- Sosnowski L.: Hołd katyński. Kraków 2010.
- Sosnowski L.: Hołd katyński 2. Kraków 2011.
- Warzecha Ł.: Lech Kaczyński. Ostatni wywiad. Warszawa 2010.
- Cited by
- ISSN
- 2353-9747
- Language
- pol