BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Suświłło Małgorzata
Title
Józefa Bałachowicz: Style działań edukacyjnych nauczycieli klas początkowych. Między uprzedmiotowieniem a podmiotowością. Warszawa: Wydawnictwo WSP TWP 2009
Source
Chowanna, 2013, T. 2(41), s. 351-359
Issue title
Nauczyciel we współczesnej kulturze
Keyword
Recenzja, Szkolnictwo podstawowe, Nauczyciele, Kształcenie nauczycieli
Review, Primary education, Teachers, Education of teachers
Abstract
Omawiana książka jest lekturą niezwykle ważną w kształceniu nauczycieli, nie tylko z zakresu edukacji wczesnoszkolnej. Powinni się z tą publikacją zapoznać pedagodzy i nauczyciele akademiccy mający wpływ na kształcenie nauczycieli-wychowawców i tzw. przedmiotowców. Rzetelne umocowanie prezentowanych poglądów Józefy Bałachowicz w filozofii, psychologii i pedagogice oraz przeprowadzenie przez Autorkę głębokiej analizy materiału empirycznego nadaje pracy niezwykłej wiarygodności(fragment tekstu)
Accessibility
The Library of University of Economics in Katowice
Full text
Show
Cited by
Show
ISSN
0137-706X
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu