BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Kamińska Iwona, Mazurkiewicz Izabela
Title
Rola opakowania w logistyce
Source
Rocznik Naukowy Wydziału Zarządzania w Ciechanowie, 2020, t. 13-14, nr 1-8, s. 61-65, rys., bibliogr. 6 poz.
Research Yearbook Faculty of Management in Ciechanów
Keyword
Logistyka, Opakowania, Transport, Globalizacja
Logistics, Packaging, Transport, Globalization
Note
streszcz.
Abstract
Celem artykułu jest przedstawienie roli opakowania w logistyce. Opakowanie produktu ma za zadanie ochronę jego zawartości, ułatwianie czynności transportowych oraz magazynowych, ale również kreowanie popytu skłaniając konsumentów do zakupy konkretnie tego danego produktu. Obecnie, gdy transport towarów jest bardzo rozbudowany i obejmuje cały świat, firmy starają się wprowadzać najróżniejsze nowoczesne technologie zarządzania logistyką.
Full text
Show
Bibliography
Show
  1. Hales C., 1999, Opakowania jako instrument marketingu, Warszawa.
  2. http//www.opakowania.com.pl
  3. http//opakowania.net
  4. H. Mokrzyszczak, Opakowania.
  5. H. Szulce, Znaczenie i funkcje opakowań w działaniach marketingowych.
  6. S. Jakowski, Opakowania transportowe, Poradnik.
Cited by
Show
ISSN
1897-4716
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu