BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Nowakowski Hubert, Świrszcz Gabor
Title
System obsługi klienta w logistyce
Source
Rocznik Naukowy Wydziału Zarządzania w Ciechanowie, 2020, t. 13-14, nr 1-8, s. 79-91, bibliogr. 3 poz.
Research Yearbook Faculty of Management in Ciechanów
Keyword
Logistyka, Klient, Obsługa klienta
Logistics, Customer, Customer service
Note
streszcz.
Abstract
Obsługę klienta z perspektywy czynności to zdolność systemu logistycznego przedsiębiorstwa do zaspokojenia potrzeb klientów pod względem czasu, niezawodności, komunikacji i wygody. Każdy z tych elementów odgrywa istotną rolę. Czas w logistyce to przede wszystkim czas realizacji cyklu zamówienia, obejmujący odstęp czasowy między złożeniem zamówienia a jego dostawą. Na typowy cykl realizacji zamówienia składa się szereg elementów tj. przygotowanie zamówienia, przekazywanie go do dostawcy, realizacja, przygotowanie do wysyłki i dostawa zamówionego towaru. Firmy odpowiadające na zapotrzebowanie klientów starają się skracać czas cyklu realizacji zamówienia i efektywnie reagować na sygnały z rynku.(abstrakt oryginalny)
Full text
Show
Bibliography
Show
  1. Kempny D., Logistyczna obsługa klienta. Wyd. PWE, Warszawa, 2001.
  2. Christopher M., Logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw, PCDL, 2000.
  3. Rutkowski K. (red.), Logistyka dystrybucji, Difin, Warszawa 2002.
Cited by
Show
ISSN
1897-4716
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu