BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Pawlikowska Marta
Title
Promocja jako element strategii rozwoju regionu
Source
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1995, nr 694, s. 86-89, bibliogr. 9 poz.
Issue title
Problemy transformacji gospodarczej regionów : materiały z konferencji naukowej Jelenia Góra 17-19 listopada 1994
Keyword
Strategia rozwoju regionalnego, Marketing regionalny, Promocja walorów regionu, Techniki promocji
Regional development strategy, Regional marketing, Promotion of region value, Promotion techniques
Abstract
Autorka omawia rolę promocji w strategii rozwoju regionu oraz stosowane techniki promocji.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Bibliography
Show
  1. Holandia - Polska. Przewodnik dla przedsiębiorcy. Reach-international publications 1993.
  2. Informator inwestora. Wrocław i województwo wrocławskie, Wroclaw: BOGART 1993.
  3. Informator gospodarczy województwa jeleniogórskiego. Oferta przetargowa, Jelenia Góra: Oficyna Wydawnicza AFT 1994 (materiały nie publikowane).
  4. Informator gospodarczy. Województwo koszalińskie. 1994.
  5. Pawlikowska M.: Zintegrowany system informatyczny gminy, "Prace Naukowe AE we Wrocławiu", Wrocław (w druku).
  6. Sznajder A.: Sztuka promocji, Warszawa: Business Press 1994.
  7. Województwo bydgoskie - Wiosna '94. Informator.
  8. Województwo gorzowskie zaprasza, Gorzów Wlkp.: Urząd Wojewódzki 1994.
  9. Woźniczka J.: Promocja polskich firm - pytanie o strategię, "AIDA MEDIA" 1994 nr 5, s. 32-33.
Cited by
Show
ISSN
0324-8445
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu