- Author
- Pawlikowska Marta
- Title
- Promocja jako element strategii rozwoju regionu
- Source
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1995, nr 694, s. 86-89, bibliogr. 9 poz.
- Issue title
- Problemy transformacji gospodarczej regionów : materiały z konferencji naukowej Jelenia Góra 17-19 listopada 1994
- Keyword
- Strategia rozwoju regionalnego, Marketing regionalny, Promocja walorów regionu, Techniki promocji
Regional development strategy, Regional marketing, Promotion of region value, Promotion techniques - Abstract
- Autorka omawia rolę promocji w strategii rozwoju regionu oraz stosowane techniki promocji.
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Bibliography
- Holandia - Polska. Przewodnik dla przedsiębiorcy. Reach-international publications 1993.
- Informator inwestora. Wrocław i województwo wrocławskie, Wroclaw: BOGART 1993.
- Informator gospodarczy województwa jeleniogórskiego. Oferta przetargowa, Jelenia Góra: Oficyna Wydawnicza AFT 1994 (materiały nie publikowane).
- Informator gospodarczy. Województwo koszalińskie. 1994.
- Pawlikowska M.: Zintegrowany system informatyczny gminy, "Prace Naukowe AE we Wrocławiu", Wrocław (w druku).
- Sznajder A.: Sztuka promocji, Warszawa: Business Press 1994.
- Województwo bydgoskie - Wiosna '94. Informator.
- Województwo gorzowskie zaprasza, Gorzów Wlkp.: Urząd Wojewódzki 1994.
- Woźniczka J.: Promocja polskich firm - pytanie o strategię, "AIDA MEDIA" 1994 nr 5, s. 32-33.
- Cited by
- ISSN
- 0324-8445
- Language
- pol