BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Bembenek Bogusław, Pietrych Tomasz
Title
Znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem na przykładzie operatora logistycznego - firmy Spedpol
The Meaning of Marketing Investigations in Management Enterprise on the Example of Logistic Operator - Spedpol Firm
Source
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 1004, s. 338-344, bibliogr. 13 poz.
Issue title
Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania
Keyword
Usługi logistyczne, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Badania marketingowe
Logistic services, Enterprise management, Marketing research
Note
summ.
Company
Spedpol Sp. z o.o.
Abstract
Na początku przedstawiono istotę badań marketingowych. Podkreślono znaczenie wiedzy na temat satysfakcji konsumentów w tworzeniu skutecznej strategii marketingowej. Na końcu omówiono zakres badań marketingowych na rynku usług logistycznych.

The report is meant to emphasise the meaning of marketing investigations in the process of undertaking a decision. It shows the necessity of permanent analysis of both external surroundings as well as internal, in which the present logistic operator functions and develops. Moreover, it characterised the Spedpol approach to carrying out marketing investigations. (original abstract)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Bibliography
Show
  1. Badania marketingowe. Podstawowe metody i obszary zastosowań, red. K. Mazurek-Łopacińska, AE, Wrocław 1998.
  2. Brdulak H., Badania marketingowe na rynku usług logistycznych, "Gospodarka Materiałowa&Logistyka" 2003 nr 2.
  3. Bulaszewski S., Satysfakcja pracowników Spedpolu, "Echa Spedpolu" 2002 nr 3.
  4. Duliniec E., Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem, PWN, Warszawa 1999.
  5. Falkowski A., Tyszka T., Psychologia zachowań konsumenckich, GWP, Gdańsk 2001.
  6. Górski J., Badania w firmie logistycznej, "Echa Spedpolu" 2002 nr 3.
  7. Jachnis A., Terelak J.F., Psychologia konsumenta i reklamy, Oficyna Wydawnicza BRANIA, Bydgoszcz 1998.
  8. Kaczmarczyk S., Badania marketingowe. Metody i techniki, PWE, Warszawa 2002.
  9. Kraus M., Satysfakcja klienta drogą do sukcesu, "Marketing w Praktyce" 2003 nr 7.
  10. [ 10] Michalik R., Sprawdzamy, czy klienci mogą się do nas dodzwonić, "Echa Spedpolu" 2002 nr 3.
  11. Obłój K., Strategia organizacji, PWE, Warszawa 1998.
  12. [ 12] Pachniak-Radzińska M., Od satysfakcji do lojalności klientów, "Echa Spedpolu" 2002 nr 3.
  13. Pfohl H.Ch., Zarządzanie logistyką. Funkcje i instrumenty, Biblioteka Logistyka, Poznań 1998.
Cited by
Show
ISSN
0324-8445
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu