- Author
- Skulski Przemysław
- Title
- Promocja na rynkach zagranicznych
- Source
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Ekonomia i Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze (4), 1997, nr 760, s. 328-334
- Keyword
- Przedsiębiorstwo wielonarodowe, Marketing międzynarodowy, Promocja, Strategia promocji, Komunikowanie marketingowe, Zachowania konsumenta, Normy prawne
Multinational enterprise, International marketing, Promotion, Promotion strategy, Marketing communication, Consumer behaviour, Legal standards - Abstract
- Artykuł poświęcono zagadnieniu promocji w działalności przedsiębiorstw wchodzących na rynki zagraniczne. Autor omawia proces komunikacji marketingowej oraz czynniki szczególnie ważne dla sukcesu działań promocyjnych. Przedstawia również normy prawne dotyczące ochrony konsumentów, ochrony przed nieuczciwą konkurencją, ochrony środowiska i ochrony zapewnionej obywatelom w prawie cywilnym na świecie i w Polsce.
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Bibliography
- Kłeczek R., Kowal W., Woźniczka J., Marketing - jak to się robi. Warszawa: PWE 1993.
- Cited by
- ISSN
- 0324-8445
1427-2229 - Language
- pol