BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Skulski Przemysław
Title
Promocja na rynkach zagranicznych
Source
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Ekonomia i Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze (4), 1997, nr 760, s. 328-334
Keyword
Przedsiębiorstwo wielonarodowe, Marketing międzynarodowy, Promocja, Strategia promocji, Komunikowanie marketingowe, Zachowania konsumenta, Normy prawne
Multinational enterprise, International marketing, Promotion, Promotion strategy, Marketing communication, Consumer behaviour, Legal standards
Abstract
Artykuł poświęcono zagadnieniu promocji w działalności przedsiębiorstw wchodzących na rynki zagraniczne. Autor omawia proces komunikacji marketingowej oraz czynniki szczególnie ważne dla sukcesu działań promocyjnych. Przedstawia również normy prawne dotyczące ochrony konsumentów, ochrony przed nieuczciwą konkurencją, ochrony środowiska i ochrony zapewnionej obywatelom w prawie cywilnym na świecie i w Polsce.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Bibliography
Show
  1. Kłeczek R., Kowal W., Woźniczka J., Marketing - jak to się robi. Warszawa: PWE 1993.
Cited by
Show
ISSN
0324-8445
1427-2229
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu