BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Barański Kazimierz, Błoński Krzysztof
Title
Mierzenie wpływu logistyki na skuteczność działań marketingowych
Measurement of Logistics Influence on the Effectiveness of the Marketing Activities
Source
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 1004, s. 528-536, bibliogr. 6 poz.
Issue title
Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania
Keyword
Badania marketingowe, Logistyka marketingowa, Zarządzanie marketingowe
Marketing research, Marketing logistics, Marketing management
Note
summ.
Abstract
Omówiono wpływ logistyki i obsługi klienta na skuteczność działań marketingowych. Przedstawiono wyniki badań przeprowadzonych przez autorów. Próbę identyfikacji wpływu logistyki na skuteczność działań marketingowych została przeprowadzona na podstawie informacji o zrealizowanych przez przedsiębiorstwa handlowe celach oraz przypisanych do nich, ocenianych pod względem przydatności, działaniach marketingowych.

The authors of the report have undertaken the terse test of explanation of theoretical and real relationship of logistics and marketing, and in particular of influence of the logistic activity on the effectiveness of the marketing activity in an enterprise. (original abstract)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Bibliography
Show
  1. Buell V.P., Marketing Management, McGraw-Hill, New York 1984 (cyt: R. Kłeczek, W. Kowal, J. Woźniczka: Strategiczne planowanie marketingowe, PWE, Warszawa 1997).
  2. Christopher M., Logistyka i zarządzanie łańcuchem podaży. Jak obniżyć koszty i poprawić jakość obsługi, Wyd. Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 2001.
  3. Churchill G.A., Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne, PWN, Warszawa 2002.
  4. Muszyńska W., Metody badania skuteczności i efektywności marketingu, Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu nr 925, AE, Wrocław 2002.
  5. Sławinska M., Urbanowska-Sojki E.: Marketing w zarządzaniu firmą handlową, PWE, Warszawa 1995.^
Cited by
Show
ISSN
0324-8445
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu