- Author
- Jasiński Bartosz
- Title
- Kierunki i metody rozwoju przedsiębiorstwa
- Source
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1998, nr 803, s. 243-252, bibliogr. 10 poz.
- Issue title
- Zmiana warunkiem sukcesu : wyzwania dla kadry kierowniczej najwyższego szczebla
- Keyword
- Rozwój przedsiębiorstwa, Zmiany organizacyjne
Enterprise development, Organisational change - Note
- streszcz.
- Abstract
- Artykuł prezentuje zestaw głównych decyzji dotyczących rozwoju, które powinny zostać podjęte w każdym podmiocie- przedstawia możliwe kierunki ekspansji i dostępne metody jej realizacji. (abstrakt oryginalny)
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Bibliography
- Faulkner D., Bowman C. (1996): Strategie konkurencji, Gebethner & Ska Warszawa.
- Garrette B., Dussauge P. (1996): Strategie aliansów. Na rynku, Poltext Warszawa.
- Jagoda H., Haus B. (1995): Holding. Organizacja i funkcjonowanie, PWE Warszawa.
- Johnson G., Scholes K. (1993): Exploring corporate strategy.
- Lichtarski Jan (1995): Współpraca przedsiębiorstwa z innymi podmiotami gospodarczymi. [w:] J. Lichtarski (red.), Podstawy nauki o przedsiębiorstwie, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu.
- Mruk H., Rutkowski I.P. (1994): Strategia produktu, PWE.
- Schlote S. (1996): Od czego zależy udane przejęcie firmy, "Zarządzanie na świecie", nr 5/1996, na podst.: Kater nach dem Kaufrausch, Manager Magazin 5/1996.
- Pearce II John A., Robinson R.B. Jr., (1994): Formulation, Implementation and Control of Competitive Strategy, Richard D. Irvin, INC., USA.
- Pierścionek Z. (1996): Strategie rozwoju firmy, PWN Warszawa.
- Strategor (1995): Zarządzanie firmą. Strategie, struktury, decyzje, tożsamość, PWE, Warszawa.
- Cited by
- ISSN
- 0324-8445
- Language
- pol