- Author
- Kędzior Zofia
- Title
- Rok 1990 - początek czy przełom w badaniach rynku w Polsce?
The Year 1990 - Beginning or Turning-Point in Market Research in Poland? - Source
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 1004, s. 36-41, bibliogr. 5 poz.
- Issue title
- Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania
- Keyword
- Badanie rynku, Badania marketingowe
Market research, Marketing research - Note
- summ.
- Abstract
- Rok 1990 był rokiem przełomowym w badaniach rynku w wymiarze organizacyjno-instytucjonalnym. W artykule zamieszczono zestawienia i analizę cech badań rynku do roku 1989 i w latach następnych.
The dynamic development of research service market in Poland took place after 1989. Organisational and institutional diminution of this research happened in 1990s but its base - methods and techniques remained the same. (original abstract) - Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Bibliography
- Hodoly A., Założenia i perspektywy rozwojowe systemu badań rynku, "Handel Wewnętrzny" 1970 nr 2.
- Roczniki IHW 1966 nr 4.
- Studzińska A., Panel konsumentów jako metoda badań popytu, IHW, Warszawa 1970.
- Studzińska A., Program badań dla sieci sklepów-korespondentów, IHW, Warszawa 1972.
- Wódkowski A., Badania rynku i opinii w Polsce. Katalog firm badawczych PTBRiO, Dodatek do magazynu Brief, 7 edycja.
- Cited by
- ISSN
- 0324-8445
- Language
- pol