- Author
- Czarnecki Adam
- Title
- Modele współpracy między instytutem badawczym a zleceniodawcą badań marketingowych
Cooperation Models between a Research Institute and an Enployer of Marketing Research - Source
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 1004, s. 53-56
- Issue title
- Badania marketingowe : metody, tendencje, zastosowania
- Keyword
- Badania marketingowe, Badanie rynku
Marketing research, Market research - Note
- summ.
- Abstract
- Autor analizuje relacje i formy współpracy pomiędzy firmą badawczą a jej klientem, które rozwinęły się i utrwaliły w ostatnich kilkunastu latach. Omawia modele współpracy w podziale ze względu na jej zakres i modele współpracy ze względu na pozycję instytutu badawczego wobec zleceniodawcy.
It is possible to make some generalisations and to characterise specified cooperation models by analysing relations and forms of cooperation which have consolidated and developed for over ten years. Cooperation models between a research company and a employer of research can be examined both from the range and cooperation subject point of view as well as from mutual position of either subject of this cooperation. (original abstract) - Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Cited by
- ISSN
- 0324-8445
- Language
- pol