BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Prudzienica-Grunt Maja
Title
Działania promocyjne gminy
Local Government Promotion-oriented Activities
Source
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1999, nr 807, s. 36-40
Keyword
Gmina, Rozwój regionalny, Marketing regionalny, Promocja miasta
District, Regional development, Regional marketing, City promotion
Abstract
Autorka omówiła instrumenty promocji (reklama, public relation, promocja sprzedaży i sprzedaż osobista) w odniesieniu do marketingu gmin. Scharakteryzowała również działania promocyjne kilku konkretnych gmin, które dzięki tym działaniom znacznie zwiększyły swoje dochody.

Promotion instruments such as advertising, public relations, sale advertising, and personal sales in relation to local government (gmina) marketing have been discussed. Some particular promotion-oriented activities which contributed to revenue increase in several local government units are presented. (J.W.)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
0324-8445
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu