BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Krassowska Joanna, Szulc Radosław, Warzocha Zbigniew
Title
Rola marki w kształtowaniu wizerunku firmy i jej pozycji rynkowej
The Role of a Brand in Forming a Firm Image and Its Market Position
Source
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2002, T. 4, z. 4, s. 171-175, rys., bibliogr. 3 poz.
Keyword
Rynek mięsny, Pozycja przedsiębiorstwa na rynku, Wizerunek przedsiębiorstwa, Badania ankietowe
Meat market, Business strength, Company image, Questionnaire survey
Note
synopsis, summ.
Company
Zakłady Mięsne MORLINY SA
Abstract
Autorzy omówili sytuację na rynku mięsa. Celem przeprowadzonych badań była próba odpowiedzi na pytanie, czy w obliczu licznej konkurencji i dużego rozdrobnienia oraz stale dokonujących się podziałów na rynku mięsa, Zakłady Mięsne MORLINY zdołały utrwalić pożądany wizerunek swojej marki w świadomości polskich konsumentów? W październiku 2000 roku wykonane zostały badania ankietowe na próbie 100 losowo wybranych osób z książki telefonicznej, na podstawie których sporządzono ranking producentów przetworów mięsnych, cieszących się uznaniem konsumentów. Badano spontaniczną i wspomaganą znajomość marki Zakładów Mięsnych MORLINY oraz pozostałych, prezentowanych w opracowaniu spółek.

The introduction of the article is analysis of the situation in the meet market supported by the bibliographical and statistical data. The data in the research was gathered with the use of questionnaire for telephone interview. A hundred people were interviewed, their numbers chosen randomly from directory. The results of the research contain data obtained from ZM Morliny and other main firms in the meet market. The list of producers of meet products was complited. The popularity of the brand Morliny and other firms presented in the article was analysed. (original abstract)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Bibliography
Show
  1. Altkorn J. (2000): Zainteresowanie przedsiębiorstw strategią marki. Marketing i rynek, nr 2.
  2. GUS (2000): Rocznik statystyczny RP, GUS, Warszawa.
  3. Zakłady Mięsne MORLINY S.A: Materiały wewnętrzne.
Cited by
Show
ISSN
1508-3535
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu