- Author
- Brózda Joanna
- Title
- Wirtualne otoczenie przedsiębiorstwa
The Internet Environment of Enterprises - Source
- Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Prace Instytutu Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw, 2000, nr 38, s. 99-108
- Keyword
- World Wide Web (WWW), Internet, Otoczenie przedsiębiorstwa, Rzeczywistość wirtualna, Strategia przedsiębiorstwa
World Wide Web (WWW), Internet, Enterprise environment, Virtual reality, Corporation strategies - Note
- summ.
- Abstract
- Artykuł zwraca uwagę na fakt, że w tradycyjnie pojmowanej przestrzeni rynkowej, zwanej otoczeniem przedsiębiorstwa, pojawił się - w wyniku rewolucji informacyjnej - nowy wymiar: wirtualne otoczenie. Omówiono cztery przestrzenie wirtualne: informacji, komunikacji, dystrybucji i transakcji.
This article presents new areas of economics activity for the enterprises - the Internet environment, which includes: - the Internet Space of Information, - the Internet Space of Communication, - the Internet Space of Distribution, - the Internet Space of Transactions. Being active on the Internet becamed necessary for modern time enterprise.(original abstract) - Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Cited by
- ISSN
- 1640-6818
1232-5821 - Language
- pol