- Author
- Parzonko Anna J., Werenowska Agnieszka
- Title
- Formy promocji wykorzystane przez rolników zorganizowanych w grupy producenckie
The Promotion Forms Used by Farmers Associated in Producers' Groups - Source
- Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2002, T. 4, z. 6, s. 145-149, bibliogr. 5 poz.
- Keyword
- Rynek rolny, Grupa interesu, Formy promocji
Agricultural markets, Interest group, Promotion forms - Note
- synopsis, summ.
- Abstract
- Autorki przedstawiły krótką analizę zachowań promocyjnych rolników zorganizowanych w grupy producenckie. Scharakteryzowały takie formy oddziaływania na konsumentów i otoczenie, jak: reklama, propaganda marketingowa (public relation i publicity), sprzedaż osobista i promocja sprzedaży. Charakterystyka najczęściej spotykanych zachowań promocyjnych, wśród członków rolniczych grup producenckich, przeprowadzona została na podstawie wyników badań empirycznych, które miały miejsce w latach 1998/2000. Badaniami tymi objęto 122 rolników zorganizowanych w 9 grupach producenckich.
In order to function properly and acquire new markets the producer groups should act according to basic marketing rules. In the paper there was presented a brief analysis of farmers ' marketing behaviours associated in Reproducer groups. There were also characterized such influence forms on consumers and environment, as: publicity, marketing publicity, personal selling, sales promotion. (original abstract) - Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business - Bibliography
- Altkorn J. (1995): Podstawy marketingu. Instytut Marketingu, Kraków, s. 285, s. 333.
- Duczkowska-Piasccka M. (1995): Rola komunikacji marketingowej w agrobiznesie. [W:] Marketing w agrobiznesie. Centrum Informacji Menedżera, Warszawa, s. 95.
- Garbarski L., Rutkowski L, Wrzosek W. (1995): Marketing. PWE, Warszawa, s. 239.
- Przychodzeń Z. J. (1992): Miejsce doradztwa rolniczego w marketingu operacyjnym. Wieś i Państwo, nr 2, s. 30.
- Rydel M. (1991): Węzłowe problemy marketingu. Praca zbiorowa, Uniwersytet Gdański, Sopot, s. 208.
- Cited by
- ISSN
- 1508-3535
- Language
- pol